Program za učinkovito in zanesljivo vodenje finančno računovodskih procesov v podjetju.
Program za obračun plač in vodenje kadrovskih podatkov o zaposlenih.
Sklop programov za popolen nadzor nad proizvodnim procesom in skladiščem.
Programske rešitve za spremljanje in vodenje projektov v gradbeništvu.
Spletne strani, spletne trgovine in SEO optimizacija. Omogočena je povezava z ostalimi programskimi sklopi.
Programski modul, ki poskrbi za brezpapirno poslovanje podjetja.
Glede na vaše želje lahko izdelamo kakršnokoli namizno aplikacijo.
Program za učinkovito in zanesljivo vodenje finančno računovodskih procesov v podjetju. Program omogoča izdelavo vseh potrebnih dokumentov, poročil in datotek, ter stremi k avtomatizaciji ponavljajočih se delovnih procesov, ki se lahko določijo s pravili.
Kaj vse program omogoča?
Imate vprašanje v povezavi s finančno računovodskimi programi ali zgolj potrebujete nasvet pri izbiri pravega programa? Izberite enega od spodnjih načinov in nas kontaktirajte.
Modul prejeti računi se uporablja za vodenje prejetih računov in predračunov. Vsakemu dokumentu se lahko priložijo različni elektronski dokumenti, vodena je evidenca plačil, omogočena je likvidacija itd. Dokumente je možno ročno vnesti ali kreirati avtomatsko po vnaprej določenih pravilih. Omogočeno je enostavno kreiranje datoteke za plačilo v spletni banki. Znotraj modula so izdelani različni izpisi in pregledi.
Modul izdani računi se uporablja za vodenje prodaje znotraj podjetja. Omogoča izdelavo računov, predračunov, dobropisov in naročil. Za hitrejše kreiranje je omogočeno kopiranje iz enega tipa dokumenta v drugega. Izpisi dokumentov so večjezični. Znotraj modula so izdelani različni izpisi in pregledi.
Modul glavna knjiga je obvezen za vsako računovodstvo. Namenjen je knjiženju računovodskih dogodkov, vodenju DDV evidenc, pregledu odprtih postavk, vodenju po stroškovnih mestih … Omogočeno je kreiranje potrebnih poročil in datotek. Znotraj modula so izdelani različni izpisi in pregledi.
Modul izdani računi se uporablja za vodenje prodaje znotraj podjetja. Omogoča izdelavo računov, predračunov, dobropisov in naročil. Za hitrejše kreiranje je omogočeno kopiranje iz enega tipa dokumenta v drugega. Izpisi dokumentov so večjezični. Znotraj modula so izdelani različni izpisi in pregledi.
Modul potni nalogi je namenjen vodenje evidence potnih nalogov. Kreiranje je ročno ali avtomatsko glede na vnaprej določena pravila uporabnika.
Modul osnovna sredstva in drobni inventar je namenjen vodenju evidence in vrednotenju osnovnih sredstev podjetja. Omogočeni so različni izpisi in avtomatizirani vnosi.
Le še en korak vas loči do digitalizacije poslovanja
Izpolnite spodnji obrazec in pripravili bomo ponudbo prilagojeno potrebam vašega podjetja.